PC speaker

Snek snek na www.alla.sk
Středa Leden 7 13:48:17 CET 1998

Pavel Lisy wrote:

> Tak jsem to zkusil, ikdyz jsem se neptal, ale nic jsem tam nenasel.
> Bylo by to mozne poslat?

Nasel jsem a pouzil pcsndrv-1.2.tgz. Funguje to na mem
noteboku celkem dobre. Doom ma zvuk a mpg3 je take slyset.
Jen *.au formaty to trochu mrsi.

Je tam zaplata pro jadro 2.0.30, pouzil jsem ji pro
2.0.32 a 2.0.33 bez problemu.

Souborek posilam primo na tvuj e-mail.
(bohuzel uz nevim kde jsem to vyhrabal, na "mama" to neni)

Cau Snek.