StarOffice-4.0

Michal Rada mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Středa Leden 7 16:33:45 CET 1998

  Stahl jsem si balik StarOffice-4.0 a rozbalil. Spustil jsem X-y a
pod nimi program S040_Install/setup.
  Objevilo se okenko instalace a do toho dalsi chybove okenko. Tam
bylo napsano:
  line1: syntax error at token 'I' expected declarator; i.e. File...

  Dal jsem OK a objevilo se druhe chybove okenko:
      Fehler im Skript

  Pozdeji jsem zjistil, ze soubor setup.bin nacita data ze souboru
setup.ins, ktery prave zacina radkou
 Installation INSTALLATION
                DefaultDestPath="Office40";
         End;

  Prave v zde mu vadi, ze to zacina Installation - misto toho velkeho
I tam ocekava neco jineho.

  Umel by nekdo poradit?

                                Michael

|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |