Problem s diskem

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Středa Leden 7 18:56:07 CET 1998

Pavel Lisy wrote:

> Chtel bych se zeptat co znamenaji hlasky:
>
> mnohokrat opakovano
>
> hda: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest \
> Error }
> hda: read_intr: error=0x10 { SectorIdNotFound }, LBAsect=5964314 , \
> sector =1867791
> ide0 reset: success
>
> mnohokrat opakovano
>
> hda: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest \
> Error }
> hda: read_intr: error=0x10 { SectorIdNotFound }, LBAsect=5964314 , \
> sector =1867791
> [...]

Ja se s podobnou situaci setkal u sveho disku. Vlastne u dvou svych
disku. Jeden sem odepsal, protoze slouzil uz dlouho a byla to enom
130MB, ale kdyz mi to udelal muj 1.2 GB conner, tak me to zacalo
zajimat. Chvilku sem si ho prohlizel a pak po nekolika vymenach mezi
pocitaci mi upadnul napajeci konektor. Priletoval jsem ho a od te doby
slape. mozna ze mas podobny problem.

Andilek