GNOME a Debian 1.3.1 a 2.0

Nathan L. Cutler livingston na pha.pvtnet.cz
Středa Leden 7 22:39:40 CET 1998

On Wed, Jan 07, 1998 at 05:32:46PM +0100, Karel Gardas wrote:

>   Zachtelo se mi kouknout se trosicku na Gnome, ale ouha - deb baliky
> existuji jen pro verzi hamm. A tak bych se rad zeptal jak je to s
> prubeznym doplnovanim stabilnich verzi Debianu?

Ja jsem musel upgradenout na hamm kvuli postgresql (debian balik jenom v
hamm a vyzaduje libc6/glibc2).  Nebyl to problem, ale mel jsem novy disk,
na ktery jsem si rozbalil base1_3.tgz, zbootnul, rozchodil ppp, a
downloadnul libc6_2.0.5c-0.1.deb, instaloval atd. Vysledek je system,
ktery umi jak libc5 tak libc6 baliky.  Nejjednodusejc se to dela s dvema
disky, ale urcite to lze i s jednim diskem (a vice partisen).  Nebo s dvema
masinama pres nullmodem, nebo pres pasku nebo zipku nebo flopiny atd. atd.

--
Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159