Pocesteni X-u v RH 5.0

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Čtvrtek Leden 8 09:39:58 CET 1998

Pavel Voch wrote:

> No jasne. Ale kdyz, pouziji tu binarku co tam je, tak to hlasi vyse
> zminene chyby (viz puvodni mail). Takze jsem myslel prelozit s X-y v te
> konfiguraci jako jsou v RH 5.0 (mozna ze ma na to vliv i libc 6.0)...
>
> Bohuzel mam v soucasne dobe jednoduse pristup na Internet jen komutovanou
> linku, takze zrovna nemam chut stahovat zdrojaky... (...src.rpm)
>
> BTW, co se tyce RH 5.0, tak me zatim dost zklamal. Sice sam funguje
> krasne a ma spoustu peknych veci (libc 6, locales, emacs 20...) Ale zel je
> zrejme prilis pokrokovy. Za prve mi vadi ta cestina, protoze chci Linux
> [...]

  Lidičkové, o čem mi to tu povídáte? mám RedHat 5.0 nainstalovaný poprvé
(předtím to byl Slackware) a mám češtinu pod X.  Zrovna píšu z Netscape majlu a
čestina funguje stejně jako v Slackovi. Jediné co jsem tet zjistil, že mi
nefunguje v netscape háčkování t a d a velkých písmen. Myslíte totéž? (Ale v
joovi mi v xtermu funguje)
A taky 5.0 je první RedHat na kterém se mi bez problémů podařilo skompilovat můj
běžně používaný soft.

Ondra Koutek