Jak kopirovat audio CD

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Leden 8 10:46:33 CET 1998

Michal Krause wrote:

> Moje zkusenosti jsou takove, ze mi vsechny programy tvrdily, ze nemam mechaniku,
> ktera umoznuje ulozit track jako wav. Technicky vzato to podle mne nemuze byt
> problem. Cist po sektorech musi umet kazda mechanika a potom je zkonvertovat do
> zvukove stopy by take nemela byt potiz. Ale jeste jsem takovy program nepotkal -
> ani pro Windows ani pro Linux.

Mozna je problem v tom ze audio stopa se od datove stopy ponekud
lisi. AFAIK (nic moc), ma CD ROM sektory velke 2048 bytu,
zatimco CD Audio vice, myslim ze asi 2512 nebo tak nejak.

Ty sektory jsou pochopitelne fyzicky stejne dlouhe, ale muze se
lisit velikost image podle toho, v jakem modu byl vytvoren.
Kazdopadne ale raw image (2512B sektory) se muze pouzit na
paleni cdrom i audio, cooked image jenom na paleni CDROM.

Nektere mechaniky pak umi palit jenom jeden z tech formatu.
Mozna ze ta mechanika, co mas, umi jenom jeden z nich cist
(t.j. jinak nez primo na audio vystup)

Doufam, ze jsem moc nekecal.

					Edheldil