Dalsi nove katalogy zprav

Vladimir Michl michlv na alpha.inf.upol.cz
Pátek Leden 9 07:03:06 CET 1998

 Ahoj,

tak jsem dnes rano umistil dalsi tri katalogy. V nekterych jsou nektere
zpravy oznaceny jako 'fuzzy', tak je treba msgfmt rict, ze tyto zpravy ma
do katalogu take zahrnout. Na tyto zpravy se prosim podivejte, zda jsou
dobre prelozeny. V katalogu texinfa je jedna zprava neprelozena, protoze
se mi nepodarilo ji rozume cesky formulovat. Proto prosim, pokud nekdo
bude vedet jak ji prelozit, at mi napise.

				At zije cestina
						Vlada Michl

PS: na editaci a prohlizeni katalogu se hodi emacs s tzv. po modem.
Potrebne soubory lze nalezt u katalogu nebo v baliku gettext.
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *