Epson LQ100

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Pátek Leden 9 19:49:51 CET 1998

Nepises pod jakym linuxem a jaky format. Ja se ji snazim rozchodit uz cirka rok.
Filtr pouzivany v gs je na houby, protoze vynechava cirka 5 cm od vrchu papiru a
kdyz jsem presel pod RedHat, tak mi sice RH vygeneroval naprosto nejuzasneji
fungujici postscriptovy filter, ze opravdu tiskla hezky a na celou stranku, ze
jsem byl skorem prekvapeny. Ale Redhat5.0 jsem nakonec odlozil protoze mi hromada
softu prisla jako chybova. Vratil sem se k memu slackware a doufam, ze se situace
ponekud vylepsi pouzitim nektereho z magicfiltru a nebo pomoci toho filtru od a,
ted nevim jak se menuje.

Nicmene pokud by nekdo vedel kudy na to, rad se poucim z cizich chyb.