Samba & Atalk - Lhari?

Vladimir Rengevic grafon na isnet.sk
Sobota Leden 10 09:14:55 CET 1998

Prijemny den,

>Hmmm ... jakou tam mate verzi netatalk-u, kernelu a MacOS? Je mozne ze tady
>mam nejakou spatnou konstalaci hvezd ...
Mac OS 7.5.5 (nechcem klamat, ale myslim, ze to chodilo OK aj so 7.5.3).
Mam tu instalovany RedHad 4.2 z 6-CD PowerTools, distrib. z PC Wolrdu
mi nechodila korektne, asi tam boli nejake chyby (ak om nezblbol ja), takze
som to preinstalovaval. Jadro je tam standardne 2.0.30, netatalk 1.3.3.
Toto netvdim na 100%, na serveri momentalne nemam monitor a zatial sa mi
nepodarilo spojazdnit telnet po sieti, tada spojenie nadviaze,
ale nespusti sa login :-( - nemam na to moc casu...

>Nic podobneho se mi zatim nestalo, ale mam pocit ze je ten atalk strasne
>pomaly, takze mozna nejake timeouty?
Mozna, lebo pri kopirovani suborov sa mi to nikdy nestalo a tazko povedat,
ci Adobe
nejakym sposobom "neupravila" volanie sluzieb v ramci MacOS.

Potesilo by ma, keby sa ozval aj niekto, co sa v tom rype o cosi dlhsie...

Zatial asi tolko, vela stastia

                                                 Vlado