problem s Redhat 5.0

3-015.5 Monkhtor Yarinpil M.Yarinpil na sh.cvut.cz
Úterý Leden 13 00:32:11 CET 1998

    Zdravim vsechny
Pri instalaci Redhat 5.0 pres FTP jsem narazil na jeden problem.
Problem nastala pri konfiguraci sitove karty. System sam nepozna
sitovou kartu. Pri rucne nastaveni pozaduje vyplnit nasledujici udaje:
   I/O port  (io=240h-25f)
   cislo preruseni ( irq=9 )
   miscellaneous options ( Zde nevim co vyplnit. Ale jsem zkousel
vsechny jeji identifikaci)
Vyplnil jsem podle udaje, ale system porad chlasi ze, nemuze najit tu
zarizeni. Tim padem nemuzu udelat dal ani krok. Karta funguje pod
oknem.   Poradite mi nekdo jak z toho ven?  diky Vam za vasi ochotu.

poz. Jedna se sitova karta LanPro EN-2000PXC ( PnP NE2000
kompatibilni)