Problem s diskem

Úterý Leden 13 11:55:14 CET 1998

On Tue, 13 Jan 1998, Pavel Lisy wrote:

> Jeste jednou s vracim k tomuto tematu, podobna chyba se mi projevila
> a 2GB disku WD, s Win95. Tam jsem to vyresil vymenou, ale ve
> dodavatelske firme znovu udelali partition a formatovani, a pry je
> nyni bez chyb.
>
> Udajne muze byt zavada ve spatne detekci disku biosem (deska rhino
> 15+, disk WD 12100 ultra DMA). Muze tim vzniknout chyba v sektorech.
>
> Nesetkal jste se s tim nekdo taky?

Ja bych to osobne povazoval za rafinovany pokus vyhnout se tomu,
aby museli nejaky hardware vymenit. (I kdyz v danem pripade bych
pozadoval vymenu BIOSu za nejaky, co to bude detekovat spravne. :> )

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]