DOSEMU a novell

Robert Myska myskar na risc.upol.cz
Úterý Leden 13 14:56:27 CET 1998

On Tue, 13 Jan 1998, KLOZ Vladimir wrote:

> Pokud spustim dosemu jako root a pote spustim vlm.exe,
> spusti se mi sit novell naprosto bez problemu. Pokud ale
> spustim dosemu jako obycejny uzivatel, pak vlm.exe hlasi, ze
> mam nedostatek socketu.
> Nevi nekdo cim by to mohlo byt?

Dobri lide na teto konferenci mi poradili, abych si prekompiloval
dosemu s option runasroot (nebo nejak podobne). Pomohlo to.
Ze by mohl sockety otevirat jenom root ?

Ted mi to tedy chodi, jenom do error-logu vypisuje hlasky
typu 'Socket bound ...'. Je to chyba nebo feature ?

A jeste neco: nemate nekdo funkcni podporu SPX ?
Je potreba pro plne funkcni Netware pod DOSEMU.
Nasel jsem jenom jakysi patch od Caldery k 2.0.29
a ten chtel IPX jako modul. DOSEMU ale chce IPX v jadre :-(

Nejaky tip ?

Zdravi
				Robert Myska