Adaptec AHA 2740

Michal Choura Michal.Choura na euromise.cz
Úterý Leden 13 18:33:27 CET 1998

On Tue, 13 Jan 1998, Vitezslav Kosina wrote:

> mam nasledujici problem. Zkomiloval jsem jadro Linuxu 2.0.23 v domeni ze se
> mi konecne podari rozchodit vyse uvedeny SCSI radic. Bohuzel situace je stejna
> jako s jadrem 2.0.22 vcetne patchu na tento radic.
>
> Situace vypada asi tak, ze Linux zjisti ze v pocitaci je tento radic
> instalovany, vypise jeho parametry, a ztuhne. Na SCSI mam pripojeny HD a CD.

Tyto radice jsou nesmirne citlive na spravne typy kabelu a na terminaci,
zkuste zkontrolovat vse kolem kabelaze. Pokud ma radic i vystup pro
externi zarizeni, mel by (asi? me to tak chodi) byt terminator i zvenku.

(mc)

--
Michal Choura          e-mail: Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/