mirror ftp a proxy(firewall)

Ondrejicka Stefan ondrej na idata.sk
Úterý Leden 13 18:53:48 CET 1998

On Tue, 13 Jan 1998, Petr VYHNALEK wrote:

Ahoj.

> 	muzete mi prosim nekdo poradit, jak mam stahnout nejakou adresarovou
> strukturu z ftp. Do Inetu jsem pripojeny pres proxy. Povolen pouze port
> 80 a 25. Zkousel jsem wget, mirror a webcopy, ale nejak se nedari.
> Poslete mi prosim kdyztak konfiguracni soubory.

ftp.idata.sk:/pub/unix/www/pavuk-0.7.tgz
vie ist aj cez FTP<->HTTP gateway (proxy).

pozri hlavne prepinace :

-ftp_proxy
-ftp_httpgw
-ftpdir

zajtra bude 0.7pl1 (viem to lebo som autor)

Ak budes mat nejake otazky kludne napis.

Bye,
Stevo.

P.S. Nie je tu niekto na liste , kto by chcel urobit cesky katalog sprav
pre pavuka (slovensky som uz ako tak urobil).

---
Ondrejicka Stefan    <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11 ,917 08 Trnava ,Slovakia
http://www.idata.sk/~ondrej/