LILO

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Leden 13 19:37:25 CET 1998

>     Zdravim vsechny.
> Prejel jsem z Slackware na RedHat-5.0. Instalace Redhat-5.0 probihala
> krasne dokonce. Rebootoval jsem, misto LILO zobrazil jen LI a zasekl.
> Pred instalaci fungovalo LILO. Behem instalaci jsem tak trochu
> reorganizoval (jen zvetsil velikost Linux native partition a tim
> zmensil swap pomoci fdisk) partition.
> Muzete mi poradit co mat delat ted.

Vyrobit mensi partition na zacatku a bootovat z toho. Protoze jestli
je ted partition ze ktereho se bootuje pres hranici 640Meg, mas
problem ;-).

								Pavel
--
Do *NOT* buy software, GNU software is better and free!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+