Multiboot Linux + WinNT + Win95OSR2 + DOS

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Středa Leden 14 12:41:20 CET 1998

"Oto Buchta" <tapik na hotmail.com> wrote:

> Neco podobneho jsem resil.
> Ma to takovy maly hacicek. Nerekl jsi, ktery OSR 2 mas. Jsou asi tri
> verze a minimalne ta prvni ma zasadni problem. Volbu "Old DOS version"
> budes moct pouzit jen jednou. Pak ti to dokonale rozhodi FATku. Navic

Nevim jakou mam, podivam se. Tu chybu s tim Old DOS version to dela. Stahnul
jsem nejaky program, ktery to ma odstranit, ale jeste jsem ho nezkousel.

> dos nepotporuje FAT32, takze bych ti upgrade vicemene nedoporucoval.
> Ne vzdy to, co je nove, je lepsi. Jediny duvod, pro ktery bys chtel mit
> OSR 2 je snad ten, ze stare Win95 nepodporuji nektery hardware.
> Jiny duvod nevidim.

FAT32 nechci pouzivat. Duvodem proc chci OSR2 je to, ze mam program ktery chodi
jen pod OSR2 a chtel bych ho pouzivat. Druhy duvod je to, ze na jedne masine mam
nainstalovane OSR2 a prijde mi znacne rychlejsi. Treti duvod je ten, ze
momentalne mam nakopla Win95 a preinstalovavat musim. Tak jsem si rikal, ze bych
toho vyuzil k instalaci novejsi verze.

> Jeste dale bych upozornil, ze WIN95 OSR 2 maji nepeknou vlastnost sahat
> tam, kam nemaji. Napr. mas-li cast Linuxu na FATce, bud si jisty, ze uz
> tam nebude. Delal jsem pokusy typu nainstalovat DOS na Primary Slave a
> Primary Master disk v setupu BIOSu odstrelit. Dokud jsem nenainstaloval
> na Primary Master OSR2, vse chodilo tak, jak ma.

Ja mam nekolik (asi 8) SCSI disku na dvou kontrolerech. Linux je na jeho vlastni
partition, LILO je v MBR.

> Na jine masine jsem mel NT na NTFS, WIN95 OSR 2 na VFAT a Linux na
> EXT2FS a vsechno to bootuje uzasne. Lilo je ale lepsi mit na prvni stope
> primarniho disku s Linuxem a pak neni potreba zadne spec. prepinace.

Tak nejak bych si to predstavoval, ale navic DOS 5.0 na FAT.

Diky za informace

PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *