eth0: lost interrupt?

Michal Svec rebel na mail.kolej.mff.cuni.cz
Středa Leden 14 14:36:34 CET 1998

On Wed, 14 Jan 1998, Leos Bitto wrote:

> Tohle mi delala NE2000 znacky Svec. A zacala to delat nekdy okolo kernelu
> 2.0.24, kdyz se do driveru pridala vylepsena podpora pro PCI verze NE2000.
> Je to jen par radku. Tak jsem ten driver downgradoval a zase to fungovalo.
> Nakonec jsem tu kartu stejne vymenil za jinou NE2000 (ne Svec) s nejakym
> wokynkarem v praci a mam uplny pokoj. :-)

Jedno reseni me napadlo: TX_TIMEOUT je nastaveny na (20*HZ/100) a
napriklad u 3c509 je (400*HZ/100). Mozna by tedy pomohlo nastavit to take
tak, tj. nechat vetsi toleranci. Vi nekdo, jaky to bude mit dopad?
Vyhody/nevyhody? ...

Michal