To moderator: zmena z "To: Multiple ..." na cokoli

Dawyd kuzela na mbox.vol.cz
Středa Leden 14 19:20:10 CET 1998

Zdravim,

mam jednoduchy problem. Muj mail-klient neni schopny tridit
postu jinak nez podle prijemce*). Do nynejska jsem s tim nemel
zadne problemy. Pravda, krome tehle konference sem prihlaseny
jeste v nekolika dalsich (nektere jdou tridit podle prijemcu =
nemaji uvedeno jako prijemce "Multiple recipients of list", nektere
ne), ale doposud mi to celkem nevadilo, objem zprav v nich neni
tak velky jako zde.

Zpravy z linux na muni.cz totiz tvori vetsinu mych doslych mailu.
Ze je to moc dat, to mi nevadi, jako linuxovy zacatecnik mnoho
postrehu ocenim, ale inbox je pro mne znacne neprehledny a ty
opravdu dulezite dopisy musim pracne hledat.

Neslo by, prosim, zmenit polozku prijemcu (myslim kolonku "To:",
aby nedoslo k omylu, nevim jak jinak to popsat) tehle konference
na neco jednoznacne identifikovatelneho.

Predem diky odpoved, at bude jakakoli (krome rady zmenit soft,
stejne jsem pripojeny pres NTcka; s Linuxem si jenom hraju).

David Kuzela
(kuzela na mbox.vol.cz)

*) abych nekecal, tridit muzu jeste podle subjectu, odesilatele
a podle toho, komu jde kopie, ale jelikoz se tyhle udaje meni
zpravu od zpravy jsou nepouzitelne (importovat list vsech lidi
sem prihlasenych se mi opravdu nechce :)