lpd versus Slakckware

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Leden 15 08:10:15 CET 1998

W>Pokud jste nekdy meli problemy s rusenim jobu pri sitovem tisku pres lpd
W>vezte , ze je to chybou v Slackware. Slackware v init scriptech chybne
W>nastavuje hostname. Hostnem musi byt vcetne domeny a tu prave Slackware
W>odstranuje.

IMHO to aj ma robit, aj ked existuju aplikacie ktorym je to fuk a ked
najdu kompletnu adresu v hostname, pouzivaju tu.

W> Proto v rc.M upravte radek /bin/hostname... na /bin/hostname `cat
W>/etc/HOSTNAME`.

ja pouzivam radsej toto a lpd slape ako hodinky:

/bin/hostname `cat /etc/HOSTNAME | cut -f1 -d .`
/bin/domainname `cat /etc/HOSTNAME | cut -f2- -d .`

potom funguju seriozne aj gethostname(2), getdomainname(2) aj
cat /proc/sys/{host,domain}name.

caf,
					wWw

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..