NE5200

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Leden 15 10:09:15 CET 1998

Ahoj,

mam v umyslu koupit nejakou sitovku pro domaci sit. Na mem pocitaci take
beha Linux a tak bych pozadoval, aby slo i pod nim komuniklovat po siti.
Premyslel jsem puvodne o nejake 16bit, ale ta se nova da sehnat tak kolem
800 Kc. V jednom ceniku jsem zahlidl kartu Edimax NE5200, PCI za
prijatelnou cenu (kolem 1000 Kc) a tak jsem se chtel zeptat, jake
zkusenosti s ni mate, a zda vubec pod linuxem jede.

						Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *