DELL PowerEdge 4200

Miroslav Vancl Miroslav.Vancl na setuza.cz
Čtvrtek Leden 15 16:09:06 CET 1998

Zdravim vas !

Sef se urval a bez konzultace se mnou objednal zelezo pro server
(pry vyhodna cena) - DELL Power Edge 4200. Ja se ted "tesim" na to,
jak tam budu instalovat Linux. Dokaze mi nekdo predem rici, co mne
muze potkat ? Je nekde aktualni prehled HW na kterem Linux chodi
a pripadne problemu s nim (nemyslim FAQ - tam se hleda dost tezko) ?

Strucne z katalogu:
1x Pentium II 266 Mhz (ze dvou moznych)
64MB EDO DIM ECC
3xEISA a 5xPCI pozice
integrovany Ultra/Wide SCSI-3 Adaptec 7880
integrovany Ultra/Narrow SCSI-3 Adaptec 7860
(zatim) 1 disk (9 GB SCSI UW)
Intel EtherExpress Pro 10/100

Zatim by tam mel behat file server pro W95 - Samba
a fax server Hylafax.

Za kazdou (dobrou) radu dekuji.

Slavek

| Miroslav Vancl, oper. sys. admin.        SETUZA a.s.           |
| email: miroslav.vancl na setuza.cz          Zukovova 100          |
| phone: +42-47-5292151 (Czech only)       Usti nad Labem, 40129 |
|                                          Czech Republic        |