Linux, Novell, WinNT

Miroslav Lednicky lednicky na ceres.spszl.zln.cz
Pátek Leden 16 12:00:31 CET 1998

Zdravim vsechny!

	Asi to sem moc nepatri, ale uz nevim, co s tim, tak mi snad
nekdo poradi. Pokud se problem nebude tykat Linuxu, tak mi to poslete
radeji soukrome. Predem diky.

Mame tady nasledujici sit:

      192.168.114.1 +-------------+ 192.168.116.1
         +----------+ Novell 4.1  +--------+
         |          +------+------+        |
         |                 |192.168.115.1  |
         |                 |               |
   +-----+-----+           |               |
   |  Linux    |
   +-----------+
   192.168.114.99

Na jednotlivych vetvich visi pocitace s WinNT Workstation. Linux zde
funguje jak server pro Inetovske sluzby a DHCP server. Novell by mel
fungovat take jako router. Problem je v tom, ze vsechno na prvni pohled
chodi (vse odevsad pinga), ale sluzby typu telnet, www, ftp a podobne se
chovaji divne. Na vetvi 192.168.114.x je to O.K., ale na dalsich dvou
navazani spojeni trva vice nez 30 sec. Pak uz to jede O.K.

Takze napr. z WinNT pocitace 192.168.116.17 spusteny telnet na Linux:
Na spojeni si 1/2 minuty pockam a pak uz to jede jako bych sedel primo
u Linuxu.

		Poradi nekdo?

				Diky, Miroslav Lednicky.

--