while (1) fork();

Marek Andricik andricik na oko.fei.tuke.sk
Pátek Leden 16 11:35:53 CET 1998

On Fri, Jan 16, 1998 at 08:56:38AM +0100, Pavel Machek wrote:

> Ale ma. Pokud to root stihne, tak
> su <vytrznik>
> kill -9 -1
>
> je docela hezka metoda (i kdyz mirne kruta) jak to zarazit. No a potom
> uz jenom rad zlate hvezdy do /etc/passwd.

Volakedy som tento problem na SunOS (tam bol default limit okolo 250 procesov a
dokonca aj jeden clovek to mohol vycerpat) riesil tak, ze procesom som najskor
poslal STOP a potom KILL. Oni totiz coskoro vycerpaju limit a uz sa dalej
mnozit nebudu. Rovno KILL nepomoze, lebo na jeho miesto sa hned hodi dalsi.
Pokial je trpezlivost, da sa to dat do poriadku a potom uz len nakopnut usera
do zadku.

Marcus
--
  ,:||:,:||:,            Marek Andricik IRC Nevedko PhD student 70|'0109 |'037
+:||<>||:><||:-      andricik na oko.fei.tuke.sk http://oko.fei.tuke.sk/~andricik