Samba versus NT

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Pátek Leden 16 13:45:06 CET 1998

On 16 Jan 98 at 13:37, Robert Komanec wrote:

> Do dneska mi to krasne chodilo (exportovany disk
> pro jedineho uzivatele na jedine masine), vcera
> tu kolega namontoval jakysi service pack (tusim
> cislo 3), a dnes to odmita. Tvrdi, ze nemam
> pravo se logovat z teto masiny, a ja nevim proc.

Winnt zmenil SP podminky logovani, nadale neni
mozne logovat se pres plain text password. Musite
si bud opatrit novou sambu a libdes, nebo novou
sambu alpha, ktera libdes nepotrebuje. Potom je
potreba prelozit sambu s povolenim sifrovani
hesel. Ma to chybu v tom, ze se oddeli databaze
uzivatelu v /etc/passwd od samby, protoze
sifrovani vyzaduje jinou metodu ukladani hesel.

Dalsi, ale podle mne mene elegnatni, moznost
spociva v tom, ze si stahnete novou sambu a v
adresari doc bude soubor NTpassword.reg nebo
podobne a ten na Nt importujete regeditem do
registru.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Linemu beranovi je tezka i jeho vlastni vlna.