while (1) fork();

Pátek Leden 16 17:01:56 CET 1998

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> To se mi nepodarilo zreprodukovat. (RH 4.2, 2.0.32, bash 1.14.7(1))
> Mozna je to nejaka chybka v bashi (?)

Provedl jsem nekolik testu na RH 5.0, bash 1.14.7(1), hostname mars.

Na marsu jsem si otevrel 2 telnet sessions. V jedne jsem nastavil
"ulimit -u 5". Po zadani "ps|cat|cat" me to odlogovalo (login shell
se ukoncil).

Pokud jsem ale ve druhe session spustil strace na login shell v prvni
session (strace -p PID) a postup zopakoval, pak se bash choval
korektne:

$ ps|cat|cat
bash: fork: Resource temporarily unavailable

Ukoncuje se mi i ksh, nejen bash (tam jsem zadaval "ulimit -p 6").
Zaver: Neco je spatne, ale nevim co.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR