To moderator: zmena z "To: Multiple ..." na cokoli

Dawyd kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Leden 16 20:07:19 CET 1998

Jan Kybic wrote:

>Me chodi zpravy s polozkou
>"To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>", nevim, co uz bych
>si mohl prat vice. Krome toho by se dalo tridit jeste podle
>polozek 'Errors-To:', 'Reply-To:', 'Originator:', 'Sender:',
>'X-Comment:', ktere jsou vsechny jednoznacne. Pokud ti neco z toho
>tvuj NT mailer orezava, tak alespon vidis dalsi duvod proc prejit na
>Linux :-).

Budu konkretnejsi. Pouzivam MS Outlook Express, jelikoz je zadarmo
a nainstaloval se mi s MSIE. Kdyz se podivam na "zdrojaky" zpravy,
hlavicku mame stejnou (obsahuje <linux na muni.cz>). Bohuzel pri trideni
se to nebere v potaz (zkousel jsem).
Dalsi parametry, ktere OE. zvlada,  jsou - podle meho - v tomto
pripade nepouzitelne (= ono jich taky moc neni).
Na Linux prechazim (proto take jsem v tehle konferenci), ale postupne,
takze mi WinNT jeste chvili vydrzi. Zaroven je to duvod, proc nechci
schanet noveho postovniho klienta.

Zdravi

David Kuzela
(kuzela na mbox.vol.cz)