kbd

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Leden 17 01:04:51 CET 1998

   Datum: ctvrtek, 15.ledna 1998 12:38:12 +0100 (MET)
   Odesilatel: Snek <snek na www.alla.sk>

   > Prosim vas, jak lze nastavit ceskou klavesnici na textove
   > konzole, tak aby psala hned po prihlaseni cesky a ne az po
   > zmacknuti PAUSE?

No asi nejjednodussi bude vzit prislusnou klavesovou mapu a vymenit
prislusne sloupecky s definici vyznamu klaves bez a se stisknutou
klavesou AltGr (jednoduse proveditelne pomoci perlu ci awk). Myslim,
ze pokud si date tu praci, bude stat zato ji i poskytnou A.
Brouwerovi (kbd) ci Yannu Dirsonovi (Console Tools).

To plati pro "klasicke" pocesteni popsane v Czech HOWTO. Nevim, jak je
to s pocestenim Martina Marese.

Mozna nejake ioctl konzoly (console_ioctls(4)? Jinak mne nic nenapada,
mozna jeste neco najdete v console_codes(4).
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz