Problem s kompilaci: xmkmf

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Leden 16 22:54:13 CET 1998

   Datum: patek, 16.ledna 1998 20:29:41 +0100 (MET)
   Odesilatel: "Dawyd" <kuzela na mbox.vol.cz>

Preji prijemny vecer,

   > Z dokumentace jsem pochopil (netusim, zda spravne), ze
   > by se melo jednat o utilitu vytvarejici "makefile" soubory
   > z "Imakefile" pro program "make". Jako neprogramator
   > jsem nikdy nic nekompiloval a tudiz do toho moc nevidim.

To je presne :-) xmkmf je predpokladam v baliku XFree-devel nebo tak
nejak - jiste jej mate i na svem CD.

   > Existuje nekde dokument typu "Uvod do kompilace", kde
   > by bylo jednoduse popsano jak to funguje, krok za krokem
   > navod jak postupovat a odkazy na dalsi zdroje (preferuji
   > cestinu a anglictinu - v tomto poradi).

/usr/doc/HOWTO/mini/Software-Building
nebo http://www.linux.cz/linuxdoc a mini-howto... atd.

Pripadne README nebo INSTALL kazdeho baliku - ostatne pokud chcete jiz
zkompilovanou verzi pro vas operacni system, jiste ji najdete na
ftp://ftp.redhat.com/pub/contrib/i386/...., pripadne na nekterem z
ceskych zrcadel (ftp.linux.cz, sunsite.mff.cuni.cz)

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz