To moderator: zmena z "To: Multiple ..." na cokoli

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Leden 17 22:13:49 CET 1998

kebrle.jan na nex.tel.cz pise:
: > 	IMAP? Procmail? Nejak filtrovat postu umi snad i Netscape
: > Communicator.
:
: Ano, ale nemohu si na postovnim serveru vytvorit ve schrance adresare, =
: a
: ty si do tech filtrovat a tridit postu. Jde to jenom do urcite miry (ne
: kdyz mi prijde minimalne denne na 80 majlu.

	Communicator umi filtrovat postu - prilis snad nezalezi na tom,
jestli se tak deje pri doruceni dopisu nebo pri vybirani IMAP schranky.
Me chodi denne okolo 260 mailu a filtruji si je pri vyzvednuti. Problemy
s rychlosti nemam. Je jeste nejaky duvod, proc filtrovani na serveru
preferovat?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/