To moderator: zmena z "To: Multiple ..." na cokoli

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Sobota Leden 17 22:36:56 CET 1998

Bohuzel ho mam, nesedim totiz neustale u sveho pocitace, cestuji pomerne
dost casto po republice, respektive po Praze, takze potrebuji postu si
nechavat na serveru, s tim ze mam jistotu, ze mi na ni nikdo nevleze.

	Mort