To moderator: zmena z "To: Multiple ..." na cokoli

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Leden 17 22:07:19 CET 1998

On 17 Jan 98 at 14:24, kebrle.jan na nex.tel.cz wrote:

Nemate tak nejak vsichni pocit, ze by bylo na case tuto diskusi
ukoncit?
Ale stejne mi to neda a rypnu si, snad mi to bude ve slabem sobotnim
provozu prominuto.

> Jenze pokud firma pouziva tento Exchange server, tak mi nezbyva nic
> jineho nez pouzivat Outlook nebo Exchange. Jako primitivni priklad
> poslouzi to, ze vsichni pouzivaji diakritiku,
Ja pouzivam pod windows v pegasus mailu diakrittiku a to i v subjektu
a jmenu a nikdy jsem nemel nejmensi problem. Mozna to bude tim, ze
pouzivam free pegasus mail.

> vlastnosti vyse uvedenych
> produktu, ktery ostatni soft nema,
Pravda pegas neumi automaticky odpovedet na pozadavek o schuzku
poslany outlookem, ale kdo to pouziva.

>seznam vsech pracovniku firmy, ktery
> nelze zpristupnit napr. pro Netscape (rucne ho prepisovat je silenost,
> kdyz obsahuje treba 400 polozek).
No jiste existuji i jednodussi metody, treba LDAP, podorovano na
vsech platformach, pegas samozrejme podporuje take.

> Je pomerne hodne veci, ktere Exchange umoznuje (trideni posty primo ve
> schrance uzivatele), a ostatni programy se s tim neumi srovnat. :(
No to mi zas tak nechybi. Postu si tridim klidne pri otevirani.

Je to sice trochu rana pod pas, ale pokud tomu dobre rozumim jste ze
spolecnosti nextel. Nextel se vydava za leadra v informacnich
techlogiich v CR. Kolik stromu bylo pokaceno na tuny reklam, ve
kterych se snazi presvedcit lidi, ze bez nextelu by jsme nemeli
pepsi, pneumatiky a co ja vim co jeste. A pritom jeho zamestanci,
potazmo systemovi adminitratori nejsou schopni poskytnout svym
uzivatelu ani zakladni sluzby a nuti je, k tomu, aby pozadovali zmenu
neceho tak logickeho a samozrejmeho jako je pole TO: v konferencich.
To se mi opravdu zda uplne nehorazne a hlasuji za zachovani
soucasneho stavu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pokrok je realizace utopii.