Notification: message ignored

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Leden 17 22:26:54 CET 1998

On 17 Jan 98 at 23:02, kebrle.jan na nex.tel.cz wrote:

> musi to byt v techto zavorkach?

Neeeeee

chyb muze byt tuze moc, pokud jsem si vsimnul na siti bezi wins
server, jeste stejne nastaven ve windows i v sambe?
Ma samba korektni broadcast adresu (mela by byt nmbd.log vypsana), ma
server uzivatele guest, pcguest, nebo co je nastaveno v smb.conf jako
guest account? Pokud na serveru funguje ftp, nastavte guest acount =
ftp, ma uzivatel, ktery se pouziva jako guest pravo zapisu do /tmp?

Co se stane, pokud se nastavi remote annonce na adresu wins serveru?

Jak dlouhou samba bezi? Win sit si vetsinou musi tak alespon hodinku
sednout, nez jsou videt vsechny stanice odevsad.

no ted mne vic nenapada. Da se na sambu dostat alespon pres \\server
 kdyz se to zada v menu spusit? Nechce to pritom zaloogvani
uzivatele?

zdravim

dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.