Cassless (opet) (LONG)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Leden 18 11:59:08 CET 1998

   Datum: sobota, 17.ledna 1998 09:34:58 +0100 (MET)
   Odesilatel: Marek Kubita <kubitovi na mbox.lantanet.cz>

   > Prave ze classless site se od normalni konfigurace trochu lisi, pokud
   > chci, aby mohl kazdou subsit spravovat nekdo jiny. Resi se to tak, ze ISP,
   > ktery ma pridelenou celou sit C a ukrajuje z ni zakaznikum a
   > subproviderum, zavede zony napr. 0.3.2.1.in-addr.arpa a
   > 128.3.2.1.in-addr.arpa. Na primarnim NS si pro zonu 3.2.1.in-addr.arpa

Dotaz byl veden z pohledu majitele jednotlive zony, nikoli z pohledu
majitele C tridy (ISP). Mnou popsane reseni bylo z domeny, ktera jiz
rok funguje s 1/4 C (192-...). Vami popsane reseni je druhou
variantou, ale z pohledu ISP. Ale samozrejme take spravnou.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz