LDAP server

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Leden 18 20:36:11 CET 1998

On 18 Jan 98 at 13:33, Petr Snajdr wrote:

> BTW: Podarilo se nekomu rozbehnout LDAP server pod Linuxem?

No celkem to chodilo, sice jsem musel zakladat lidi v contextu
University of Michigan, protozi jinak nesli najit, ale to bylo zrejme
zpusobeno nepozornym ctenim dokumentace. Problem nastal s tim, ze
jsem to potreboval pro sit za firewallem a nenasel jsem zadnou
dostatecne elegantni a bezpecnou metodu, jak ten server povesit do
stromu ostatnich. Takze zatim jsem to odlozil na pak, protoze to
nebylo tak dulezite, abych tomu mohl venovat vic jak den casu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Linemu beranovi je tezka i jeho vlastni vlna.