beep co hodinu

Jacek Kopecky jacek na muohio.edu
Pondělí Leden 19 05:52:36 CET 1998

 Ahoj jeste jednou.
 Pri psani minuleho mailu jsem zapomel jeste na jednu vec, jejiz zdroj jsem
nenasel: obcas mi stroj sam pipne, nevim kdy (posledne jsem se kouknul na
hodinky a byla priblizne cela hodina), nevim, nezda-li se mi to jenom, ale
urcite to nepusobim sam. Do messages ani secure se mi nic nepise, mam RH4.2.
 V nicim crontabu nic podobneho neni (teda je tam jen saytime co pul hodiny
8-) ), at taky nic. Ani mi nebezi zadny podezrele pojmenovany proces.
 Nevite, co mi to pipa? Nenudi se ten skritek vevnitr a nepiska si treba?
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

E-mail: kopeckj na muohio.edu (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj