dial on demand

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 19 13:03:35 CET 1998

On 19 Jan 98 at 12:08, Majo Danisek wrote:

> Ma niekto skusenosti s dial on demand ?
> aky software pouzivate ?
> Potrebujem pripojit lokalnu siet cez linux ppp
> router (napr. 192.168.250.0) , tak aby mal
> router po nadviazani spojenia IP adresu pevnu
> napr 194.1.222.10 ? Mozte mi prosim poslat aj
> priklady konf. skriptov ?

Bud muzete pouzit diald nebo posledni verzi pppd.
Scripty jsou normalne prilozeny k distribuci, jen
musite upravit atdt na atdp, tedy pokud nemate
tonovou volbu. Vetsinou to chodi hned jak se to
nainstaluje. Jediny problem mam s pop3
protokolem, ktery (v pripade ze se vytaci na jeho
pozadavek) nejak mrzne a musi se nahazovat
dvakrat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Dopisoval bych si rad s divkou.
Zn. Negramotnost neni na zavadu.