programn

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Leden 19 15:41:03 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, Jaroslav Brandis wrote:

> A tie includy nechat tak alebo ich uplne vypustit ?
> A este otazka ..
>
> Ja som totizto v programatorskych veciach absolutny analfabet:
> NApis mi aj postup ako to skompilovat a ten program mi skus dat do formatu
> pre absolutneho blbca.

 vsichni jsme jednou zacinali ...

  program se proste natuka v nejakym txt editoru a ulozi pod nejakym
jmenem (treba program.c) a pak se napise :

  --> gcc -o jmeno_programu jmeno_souboru_ve_kterem_je_zdrojak

  vzhledem k tomu, ze je treba tento program treba spoustet pod UID=0
  nebylo by na skodu se zamyslet nad

  --> chown jmeno_programu root.root
  --> chmod u+s jmeno_programu

  ALE to je tak trochu bezpecnostni riziko, pak to muze spustit kdykoliv
kdokoliv !!!

	S pozdravem
			yA,

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "