screensave pri ctrl-alt-f8

Jacek Kopecky jacek na muohio.edu
Pondělí Leden 19 16:35:28 CET 1998

Ozvaly se odpovedi:

 > Nedela to nahodou APM? Zkus ho vypnout.

apm mam v kernelu vypnute (pri kompilaci), nevim, da-li se pritom zapnout
jeste nejak jinak.

 > Skutocne sa vypne monitor? (t.j. zmeni sa farba diody na monitore?)
 > Pokial ja viem, nie je dovod, aby sa take nieco stalo.
 > Podla mna sa len prepnes na konzolu, na ktorej nebezi ziadny getty program.
 > Skus pridat do /etc/inittab riadok:

To uz mam, a monitor se skutecne vypne. Ono to vypada, ze to pri prvnim f8
pri zmacknutych ctrl-alt nastavi, ze chci powersave, a dalsi to uz zpracuje
normalne, tzn. prepne do osme konzoly. Ale jakmile pak pustim ctrl-alt, tak
powersave.

                                       Jacek Kopecky

E-mail: kopeckj na muohio.edu (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj