while (1) fork();

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Leden 19 20:08:57 CET 1998

mno, 10 odpovedi som este nevidel, takze prispejem aj svojou troskou do
mlyna..

W>sanci to vykillovat, ani kdyz vykona killall tesne po spusteni
W>toho programu. Jedina moznost jak to zastavit je ^C z terminalu,
to je qoli tomu, ze killall si robi zoznam procesov zatial co sa to
forkuje. ja osobne qoli tomu vzdy pred rekompilaciou noveho kernelu idem
do /usr/include/linux/tasks.h a zmenim MAX_TASKS_PER_USER na nieco
zmysluplne, napr. 24. Potom taka forkovacka neohrozi beh systemu.

W>signal 2). Dokonce ani Ctrl-Alt-Del nejde. Muze se proti takovym
ak nejde CAD, bud je uz system tyzden v swape a nestiha, alebo pomoze
druha konstanta MIN_TASKS_LEFT_FOR_ROOT, ktora je defaultne tusim na 4, ja
si davam takych 16, aby sa so systemom v pripade invazie divych userov
dalo nieco zmysluplne robit (napriklad ten shutdown).

W>utokum root nejak branit? Nebo je to bezpecnostni dira, proti
W>ktere neni ochrana?
bez rekompilacie kernelu  sa da do /etc/profile resp.
/etc/csh.cshrc vrazit pre
tcsh:		limit maxproc POCET
bash:		ulimit -u POCET

neodporucam priamo takto, lebo to nastavi limit aj pre roota (ktory si to
ale samozrejme moze kedykolvek zvysit na povodnu hodnotu).

	caf,
						wWw

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..