Viac ako 4 IDE rozhrania

Pondělí Leden 19 20:30:24 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, Jan Varga wrote:

> Vo vyvojovej rade jadra 2.1.x je zahrnuta podpora az pre 8 IDE diskov.
> Respektive pre 4 kanaly.  Chcem sa opytat ako sa to realizuje po
> hardwarovej stranke a ci to uz niekomu aj funguje.

Ja jsem sice jeste nic takoveho nezkousel, ale mam zvukovou kartu, na
ktere je IDE rozhrani, myslene k pripojeni CDROM, ale rekl bych ze to je
obycejne IDE, pres ktere se da pripojit klidne i disk. V podstate u PC
nevidim jiny problem v pripojovani IDE kanalu, nez ze brzo dojdou IRQcka.

OS pak jen musi vedet kde ty IDE kanaly jsou a je to v pohode.

Osobne si ale myslim, ze pokud nevystacite se dvema standardnimi kanaly,
mel byste se spis poohlednout po nejakem SCSI radici.

Leos Bitto