LILO

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Úterý Leden 20 12:28:28 CET 1998

Po cca 48- hodinovem boji se pomalu vzdavam a zkusim to jeste tady:
Podarilo se nekomu rozchodit ppp pres modem "SupraExpres 336 V+"  ?
V tom pocitaci neni zadna sitova karta, takze kernel jsem prelozil
bez podpory jakehokoliv ethernetu (je to blbe ?) a porad to na mne
pokrikuje hlasky jako SIOCADDRT: No such device,
SIOCSIFADDR: No such ... atp..

A kdyz uz jsem v tom tak jeste - podarilo se nekomu rozchodit Xserver
nad kartou AGP-9700 ?

Cela ta bedna jeste voni novotou (vcera jsem ji vybalil), ale mne uz
pro dnesek dochazi sily.

Predem diky za kazdy napad nebo kopanec spravnym smerem.

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library