/sbin/ifconfig eth0 vypisuje, ze jsou error packets (RH 5.0)

Petr Tobiska tobiska na ure.cas.cz
Úterý Leden 20 15:26:45 CET 1998

Ahoj lidi,

mam nainstalovany linux RedHat 5.0, kdyz dam /sbin/ifconfig eth0,
vypise, ze asi 20% prijatych paketu je chybnych
(napr.: TX packets: 2190 errors: 390 dropped: 0 overruns: 0
        RX packets:   82 errors:   5 dropped: 0 overruns  0 )
sitovka je SVEC FDO455 (pry, ja pocitac nafasoval zapeceteny), linux
ji najde jako PCnet/PCI-II 79C970A at d800, irq 11, ethernet cislo
00c06c759040, je pripojena tenkym ethernetem (BNC). Vsechny hodnoty
si pri instalaci nasel sam, nic jsem rucne nezadaval. Krome sitovky
jsou PCI jeste graficka karta ATI Mach64 a radic IDE.

Dale: kdyz se chci telnetnout nebo ftp ze sousedniho pocitace s
RH-4.2 jsou odezvy pomale, nebo to nejde vubec; kdyz se nejdriv
telnetnu na domenovy nameserver a z nej na druhy pocitac, je to v
pohode (obemi smery, druhy pocitac problemy se %subj. nema, oba
pocitace jsou na jednom segmentu). Jinak mi sitove sluzby chodi.

Nemate nekdo tuseni, v cem by to mohlo byt a jak to  opravit?

		Suma