/sbin/ifconfig eth0 vypisuje, ze jsou error packets (RH 5.0)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Leden 20 16:10:35 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998, Petr Srajer wrote:

>           Typoval bych problem v nastaveni HW  (ze by stejny
            ^^^^^^^ to preci neni vyjmenovane slovo, ze ne? :(

> interrupt?).

Taky bych to tak tipoval. Pokud je jen trochu inteligentni BIOS, melo by
jit nastavit, na jakou pozici pridelovat jake IRQ.
Mel jsem tu stroj, kde si vzal SCSI radic i PCI sitova karta stejne IRQ.
Pomohlo tu kartu dat do jineho slotu, jelikoz ten BIOS byl tupy.

R.V.
>                 Petr.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |