disky pod dosemu

Petr Toman toman na kfpy.troja.mff.cuni.cz
Úterý Leden 20 17:24:23 CET 1998

> Ahoj,
>
> mam dosemu tusim verze 0.66.neco a nejak se mi nedari zpristupnit
> disky dosemu. Pokud chci treba pres lredir 'namontovat' namontovat
> dalsi dosovsky disk, tak to hlasi chybu. Asi takhle:
>
> C:> lredir X: LINUX\FS\/mnt
> Error 0x3e redirecting drive LINUX\FS\/MNT
>
> Mozna je problem v tom,ze to vubec nechce namontovat dalsi disky -
> i kdyz jsem to zkousel s image, tak to myslim nefungovalo.
> Mam tam jenom image jako prvni disk a na nem free dos a pod.
> Misto D: se zobrazuji nejake nesmysly.

Jedna se o free DOS stazeny z
               http://www.FreeDOS.org/files.html   ?

Ja jsem si stahl bootovaci disketu z teto URL a nabootoval jsem
pocitac s 2 harddisky, kde mam normalne MS-DOS 6.2 a WIN 95 (nikoli
OSR 2). DOS jsem sice nabootoval, ale bezel pomalu, stale zapisoval
na disk, neznal prikazy, ktere ma MS-DOS zabudovane v command.comu
(napr. copy). Znal pouze 1. harddisk (C:). Po opetovnem nabootovani
MS-DOSu jsem zjistil, ze C: ma vazne poskozeny filesystem
(crosslinked soubory, damaged adresari, v podstate vsechno ...)
D:, ktery free DOS neznal byl v poradku.
   Z tohoto duvodu mam ke zminenemu systemu znacnou neduveru.
Pripadne rad uslysim zkusenosti jinych.
                                       Petr Toman

P. S. V dosemu mi bezi k plne spokojenosti MS-DOS 6.2
Tusim ale ze disky montuji C:> lredir X: LINUX\FS/mnt

     * Mgr. Petr Toman                          *
     * ---------------------------------------  *
     * Department of Polymer Physics            *
     * Faculty of Mathematics and Physics       *
     * Charles University                       *
     * V Holesovickach 2                        *
     * 180 00 Praha 8                           *
     *     CZECH REPUBLIC                       *
     * e-mail: TOMAN na QUANTUM.KARLOV.MFF.CUNI.CZ *
     *         TOMAN na KFPY.TROJA.MFF.CUNI.CZ     *