Civilizace pro Linux

garabik na center.fmph.uniba.sk.spam garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Leden 20 21:23:32 CET 1998

Dawyd <kuzela na mbox.vol.cz> wrote:

 : Zdravim,
 :
 : netusil jsem ze nejlepsi hra vsech dob (viz Subj.) existuje i na Linux.
 : Zajimalo by me, jestli je volne siritelna, resp. kde ji lze nalezt.
 :

Existuju najmenej dve rozlicne civilizacie pod linux. Jedna je Freeciv
(http://www.daimi.aau.dk/~allan/freeciv.html). Funguje prakticky bez
problemov, vyzera perfektne, ale je len multiplayer (neda sa hrat proti
pocitacu).
Okrem toho je Openciv, http://obb.aie.nl/~sreiz/openciv/ ale tato je
napisana v pythone a teda je to dost pomale, okrem toho ked som to skusal
tak dost casto padala (to bolo asi pred rokom, neviem ci je nova verzia).
Tu sa da hrat aj proti pocitacu.

Este som nasiel aj
http://sunsite.uakom.sk/pub/linux/games/multiplayer/civ-0.3.tgz
ale to sa mi ani nepodarilo skompilovat.

Bye

| Radovan Garabik       http://www.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__       garabik @ center . fmph . uniba . sk  |