disky pod dosemu

hampl hampl na ttc.cz
Středa Leden 21 07:37:15 CET 1998

Petr Toman wrote:

> Jedna se o free DOS stazeny z
>                http://www.FreeDOS.org/files.html   ?
>
> Ja jsem si stahl bootovaci disketu z teto URL a nabootoval jsem
> pocitac s 2 harddisky, kde mam normalne MS-DOS 6.2 a WIN 95 (nikoli
> OSR 2). DOS jsem sice nabootoval, ale bezel pomalu, stale zapisoval
> na disk, neznal prikazy, ktere ma MS-DOS zabudovane v command.comu
> (napr. copy). Znal pouze 1. harddisk (C:). Po opetovnem nabootovani
> MS-DOSu jsem zjistil, ze C: ma vazne poskozeny filesystem
> (crosslinked soubory, damaged adresari, v podstate vsechno ...)
> D:, ktery free DOS neznal byl v poradku.
> [...]

Me zkusenosti jsou s FreeDos podobne, potize s rozpoznanim disku ,
nefungujici lredir a dalsi nesmyslne chovani.
Zajimalo by me take ,jake jsou zkusenosti s OpenDosem ( zvlaste pod
DosEmu ).

A kdyz uz jsem u tech zkusenosti, jake jsou zkusenosti s emulatory
MS-Windows? Ja jsem zkousel ruzne verze Wine a Twin ale zatim nic moc.
I kdyz Wine myslim funguje prece jen o neco lepe. Jdou tam spustit bez
vetsich
problemu ruzne Lotus produkty , ktere si v Twin ani neskrtnou.
Take tam byly rozdily ruznych verzich Wine : neco bezelo ve starsi verzi
a v nove ne a obracene.
Proste to vsechno nefunguje o moc lepe, nez kdyz MsWin3.1 spustim v
DosEmu.
Chtel bych vedet, jak je na tom Wabi. Zatim jsem na to slysel spise
kladne ohlasy, ale
osobne jsem to nezkusil. Je to prece jen komercni software a za ty
penize mi to nestoji.
Take podpora 32 bit aplikaci, tam pokud vim, neni zadna ( na rozdil od
Wine ).

--
S pozdravem

Hampl Jaroslav