Pauza po prepnuti do X

Středa Leden 21 10:19:44 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998, Pavel Machek wrote:

> Je to tam schvalne, jen nevim proc.

zni to absurdne, ale tenhle problem zpusobuje ovladac klavesnice,
kde je "sleep(1)" (protoze se timto skvelym zpusobem zotavuje z toho,
ze nevi, jak jsou zmacknute klavesy po prepnuti vc)

az mi Pavel Machek udela v kernelu patricne ioctl, tak to spravim ;)
jeste uvidime, jak se na to budou tvarit v XFree86 teamu :)

> Ony Xy jsou 1 velky bug.

nepochybne :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]