HP LJ 6L a Cestina.

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 21 10:30:11 CET 1998

On 21 Jan 98 at 8:13, Jiri Vaclavovic wrote:

> Pred casem jsem hledal ESC sekvence pro prepnuti
> do ekonomickeho modu, ale na celem internetu
> jsem nenasel nic, nejmene toho bylo na strankach
> HP :-). Nicmene existuje nekolik programu (napr
> lj4), ktere umoznuji posilat ESC sekvence na

No pokud se pamatuji z dob kdy jsem psal ovladace
pro 602, tak do economodu se neprepina pres esc
sekvence, ale pres PJC instrukce, bylo to neco
jako %start job jmeno
%resolution 600
%economode on

..

%end job jmeno

takze tiskarna vypadala z econo mode sama po
ukonceni jobu a nebylo potreba prepinat ji
zpatky. Popis se tezko shani, ja osobne jsem si
tisknul prazdne dokumenty z windows do souboru a
pak jsem je pitval.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.