Nechodici Xy (was Potreboval bych radu)

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Leden 21 12:16:11 CET 1998

Tom Glaser wrote:
>nainstaloval jsem si linux RedHat 4.2
>nehcal jsem si kompletni instalaci se vsim co jsem nasel takze se mi spousti
>vsechny servery a janevimcojeste. Jenze nemuzu spustit X-windows startx pise
>cosi o tom ze nemuze na display a nema komunikaci s xserverem. Nevim Linux
>neznam a tak budu vdecny za kazdou radu.

nejvhodnejsi bude to _cosi_ co pise Xserver opsat/stahnout mysi a poslat
sem, takhle se desne tezko radi, kdyz ani nevime co to dela :(

>Tomas Glaser
>tomglaser na bigfoot.com
>glaser na chemopetrol.cz

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael