GCC a chyba pri kompilaci

Vlach Vladimir vlach na brn.czn.cz
Středa Leden 21 13:48:38 CET 1998

Dobry den.
Pri spusteni kompilace jadra se mi vypsalo za 'as' neexistuje (neco jako ye
neni ani adresar ani soubor). Myslel jsem, ze je to zdrojakma, ale to same
mi napsal pri komplilaci Apache a jinych programu.
Nevim co mam delat. Videl bych to na preinstalaci linuxu (zatim si to muzu
dovolit). Moza jsem na neco pozapomnel pri vyberu programu.
Prosil bych JEDNODUCHOU radu.
S pozdravem
- Palackeho trida 134                                -
- Brno 612 00                    Muzete mi psat v    -
- Czech republic                    ISO-8859-2       -
- http://users.stand.cz/vlach/                       -
- mailto:vlach na brn.czn.cz                            -